Bad Jenny

Godmorgon!

Har preeeciiis stigit upp så är lite lätt yrvaken! Ännu en gång skiner solen och jag blir lycklig i själen! Har jobbat hela helgen... FAN, kom precis på att jag fyllde i min timrapport för i helgen fel.... och jag lämnade den på jobbet.. DAMN IT!!.. Aja, jobbar jag inge mer denna månad får jag väl slå en pling till chefen och be henne ändra det, klart jag måste få betalt för helg och inte för veckodag heller ;)
Hursomhelst, Tog ju med Charlie till Blåsmark häromdagen så att han skulle få träffa Nisse. Gick faktiskt jättebra trotts att Nisse var liiite jätte skeptisk mot Charlie, men ingen slaggis och det är då mer än vad man kan begära! :)

Men, Måndag idag!
Ny vecka, känns faktiskt riktigt bra!
Nya tag i träningen eftersom jag varit en aningen lat, fick ihop 4 dagar förra veckan men 3 utav dom var bara på 30 minuter + att jag fuskat litegrann.. :/
Idag startar jag veckan strongt med  ZUMBA.. kommer förhoppningsvis bli jättekul! :)
Skulle verkigen vilja åka in till stan och shoppa, brukar inte vara shoppingsugen men just nu gör det nästan ont, sååå mycket vill jag shoppa :D hahah!!

Ne, om jag skulle försöka få upp min kar och se om han har lust att åka och handla, finns inget att äta till frukost! :P


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback