Dag 11 – Mina syskon

Mina två små glin till syskon, Martin och Jessica (som inte börjar vara så små längre..huh?), var länge en plåga i mig ack så stora stora systers liv.
Det roliga med syskon som jag upptäckt nu när vi alla blivit äldre det är ju att det är hemskt roligt att ha. Jag och mina syskon umgås hemskt mycket nuförtiden och det är verkligen hemskt trevligt. 
Kan kanske bero på att jag har hemskt bra syskon?
Skulle iallafall inte byta ut dom mot något!
Älskar dom små glinen iallafall! ^^

Tror tillochmed att det är dax för syskonmys i helgen? ;D

Eftersom att min syster är i nån ålder som gör att jag ej får visa bilder på henne så har jag med mina fantastiska paint skills ritat en bild på dom!





Kommentarer
Caroline

Du är riktigt grym ;)



Blogg: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/
2011-02-03 @ 12:13:07
Mjölkis och Jecka

Vad kul att höra!! Men inget om mig, nej nej (möjlkis) ;( Kul med katten föresten ;) /mjölkis



JENNYYY Nu e det så att jag har lektion men vi kollar på lite ditt och datt ändå ;) Hälsa Anton, men inte från mjölkis, Btw.........Rösten hälsar ^^ Och Lamal tkr du e söt ;D



2011-02-07 @ 15:27:59




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback