Dag 12 – I min handväska

Nu är det ju såhär att jag använder mig inte utav handväska särskillt ofta (läs aldrig). Anser att det är bara ännu en sak att hålla reda på och en sak som man kommer bli totalhandikappad av om man glömmer den hemma.
Skulle nog dock behöva en handväska ibland eftersom att jag istället använder jackfickorna. Dessa rymmer inte hur mycket som helst och är ofta lite jobbiga att leta fram rätt saker i! 2011 kanske får bli året då jag skaffar handväska? 

Detta kan man iallafall hitta i mina jackfickor just nu.
- Mynt
-Ett kvitto
- Mitt simarmband
- En penna
- Plånbok
- Conceeler 

Om jag skulle åkt iväg hemifrån så skulle dom även innehållit mobil och nycklar!

Kommentarer
Caroline

Du, det kommer nog bli året då jag också skaffar mig en handväska. Mina jackfickor är proppfulla!



Blogg: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/
2011-02-04 @ 11:53:57




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback