Dag 13 – Den här veckan

Eftersom att jag inte gjorde detta igår blir det 2 idag :)



Måndag
Jag och Anton åkte in på stan där vi först åt Lunch på Subland. Sen vandrade vi omkring och sökte skor åt honom. Han hittade ett par som han fastnade för så numera har han skavsår konstant ;)
Efter det så letade vi efter nån lampa hit till lägenheten, vi har det ju så mörkt, Hittade dock ingen men vi kom hem med en skrivare iallafall. Riktigt bra köp det med.
Blev akututringd så jag åkte och jobbade natt senare på kvällen.

Tisdag
Jag, Frida och Robin åkte för att simma i Öjebyn. Blev dock mycket "bad" denna gång. Fick nog ihop 35 minuter motionssim ca och den övriga tiden utav de 2 timmarna var mest lek och slams, detta avslutades dock i varmvatten bassängen, härliga tider <3
Jag och Frida käkade middag här och surrade innan jag slutligen var tvungen att åka iväg på jobb.

Onsdag
En väldigt seg dag där jag inte alls fick mycket gjort. Var dock på Body pump på kvällen, skönt men värken efteråt har plågat mig resterande veckan.

Torsdag
Mottionssim med Anton och Frida, annars inget speciellt.

Fredag
Mamma, Jag och Anton åkte till stan för att köpa blommor till Farmor som fyllde 70 år. Jag och Anton passade på att besöka systemet eftersom att det skulle vara fest här på lördagen.
Var hos farmor hela dan ochåt tårta, drack läsk och allt såntdär som jag inte gör nuförtiden! Guschhh så gott det var. Hela min kropp njöt!! ^^

Lördag
Började med att arbeta näst inpå hela dagen, han så pass hem och äta, duscha och byta om innan det droppade in folk! Blev inte många (Var ej planerat heller) men vi hade hemskt trevligt! ^^ Kvällen avslutades på sunes och sen när vi skulle "Efterfesta" som jag hade bestämt somnade jag i soffan så Anton och Robin satt och spelade HoN.. hehe ^^

Söndag
Det är ju idag det. Jag har stigit upp, städat undan gårdagen och satt mig här.
Planen för dagen är ju att mina syskon ska komma hit på middag och så ska vi se på serier tillsammans. Kommer nog bli jättetrevligt det också ^^

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback