Dag 9 - Min tro

Faktiskt väldigt glad att denna kategori kom upp eftersom att det är något som jag länge funderat på. HAr nu faktiskt under en tid funderat på om man kanske skulle studera till religionslärare? 

Jag har själv ingen religiös tro, men kan ändå inte heller kalla mig Ateist eftersom det finns mycket annat "övernaturligt" som jag faktiskt tror på.

Jag tror på "spöken", detta eftersom jag själv upplevt flera olika saker samt att jag vid ett tillfälle sett!

Jag tror på ett liv efter döden.

Jag tror på utomjordiskt liv, eller tror och tror vet utan bevis snarare. Hur ologiskt är det inte om jorden är den enda planeten i hela universum med liv? Skulle bli mer förvånad om det var så faktiskt.


Det var tre alternativ av många. Tror helt enkelt att det finns så mycket på denna jord som vi människor inte kan eller någonsin kommer kunna förklara! Tro är spännande och innerst inne tror vi nog alla på något! :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback