Förvirrad

Jag och vara helt förvirrad. Har i en hel vecka ställt in mig på att Farmor fyller år idag och att jag ska dit. Så har hela veckan typ planerat efter det. Upptäckte igår att det är nog inte alls speciellt troligt att hon fyller år idag utan att det är IMORGON.. Ringer dock pappa för att dubbelkolla men NEHE... det är på Fredag hon fyller år och inget annat. Snacka om att vara förvirrad alltså.

Var och simmade med Frida och Robin igår. Vi avslutade i varmvatten bassängen där jag lekte med lite hantlar. Detta visade sig ge mer än vad jag trodde och planerade. Som sakt lekte bara och nu har jag en förjävligt träningsvärk i magen. GRYMT plågsamt.
Har ju desutom tidigare i veckan föreslagit att  vi skulle åka på Bodypump idag! Ångrar det liiiite lite men det ska fasen bli av. Vet ju dock att jag efter VARJE gång jag haft Bodypump säger : "Jag ska aldrig aldrig någonsin gå på Bodypump igen. Det är alldeles för plågsamt".
*Suck* Vilken idiot jag kan vara ibland. Kommer nog ligga i plågsamma smärtor det kommande dagarna med andra ord så bli inte rädda och tro att jag dött :P

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback