Galen!!

Hejsan!

Hua, 30 grader kallt!
Det sjukaste med det var ju dock när jag skulle hem från jobbet och DET SNÖADE!!.. hur är det ens möjligt?!
Var faktiskt snäll och skjutsade Anton på jobbet idag, han kommer nog dock måsta gå hem eftersom att jag är hos läkaren när han slutar *Nervös*

Charlie blir dock helt tokig om man lämnar honom ensammen. Bara den korta stunden då jag skjutsade Anton på jobbet (vi pratar ungefär 4 minuter MAX) så hade han spratt. Inte spratt som kattungar brukar ha och klätra i gardiner och sånt. Utan spratt på det sättet att han är klängig, lämnar en inte ifred i en sekund. Fick kämpa mig igenom lunchen eftersom att han prompt skulle vara med. STackarn, som sakt ska ju snart iväg igen så då blir han ensammen igen, han kommer vara förkrossad när jag kommer hem :P

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback