Gokväll

Så, då var dagen avklarad! Måste säga att jag går riktigt stolt ur den!
Jag har hållit mig syselsatt hela dagen vilken är underbart, blir så mycket stillasittande annars!
MEN.. det har tagit emot ganska så mycket vissa stunder, simmningen var jag less redan vid 10 minuter men lyckades hålla ut till 40 minuter. Sen Pumpen fick mig nästan att gråta, men som sakt nöjd är man nu iallafall! 

Sen har jag beställt 5 pack från Newbody! Kommer bli jättekul att få en massa nya sockar och underkläder (Hmmm... kul.. konstigt ordval där kanske men... ni fattar:)
Imorgon blir det stan med Frida.. Oj så najs har ju velat göra det hela veckan! Hoppas man hittar något tjusigt ^^

Ne nu ska jag och Anton lägga oss i soffan och se på Due Date :)

Sov gott

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback