Im ALIVE!

Gokväll!

Var på Kläm och Känn party i Lördags, myyycket trevligt! Fick träffa gamla bekanta men även många nya ansikten! En mycket trevlig kväll trotts att jag och Frida blev dissade av Kalles x)
Carro var även en mycket duktig... vad heter det? Carro.. fylli vad det heter! :D
Igår låg jag dock här på soffan hela dagen, inte för att jag var speciellt bakis.. mest för att jag inte orkade något.. Antar att det är en form av bakis! :P

Men.. Nu får det vara nog på detta slöande. Ska ta mitt pick och pack och dra till simhallen och motionera bort helgens godsaker! Ska bli skönt att få komma ut lite, Sen blir det raka vägen till jobbet för att jobba natt! Även detta skönt, har inte jobbat på en vecka så behöver verkligen komma tillbaka ill verkligheten så att säga!

Det var ungfär det jag ville säga idag!

Ska dock bjuda på CHARLIE
Vet inte om jag ska skratta eller gråta ;D

Kommentarer
Caroline

Jag är ju en försäljare så det är väll det ordet du söker ;D haha



Blogg: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/
2011-02-28 @ 20:44:06




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback