Kaos

Hejsan!

Sitter i min lägenhet  som är ett kaos!
Diskberget är högre än vad det någonsin varit (antons tur att diska så jag vägrar ta tag i det) samt att det behöver damsugas och skuras. Varför jag inte tar tag i detta vet jag inte. Kan vara tröttheten som hänger över mig som en jävla plåga. Håller bokstavligt talat på att somna här i soffan där jag sitter. Har gjort allt för att motverka den. Har tagit en låångt promenad ute i solen och det varma vädret för att få i mig en massa ljus och luft, detta verkar dock inte ha hjälpt.
Kan inte heller lägga mig och sova eftersom att Frida snart kommer förbi och då ska vi in till stan en snabbis och sen ska vi nog göra oss klara för Kläm och känn party ikväll. Det kommer säkert bli jättekul men det är jobbigt att knappt kunna se fram emot det eftersom att det enda jag tänker på är att sova...

Jobbigt... Men det blir kanske bättre!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback