Rörelsehindrad

Hejsan!

Nu sitter jag här igen utan att egentligen veta vad jag ska skriva, helt utan mening och mål kan man säga.
Det enda jag egentligen vet är att jag har hemskt tråkigt och att jag har hemskt hemskt ont i min kropp. Det  är inte alls lika skönt som jag minns det, träningsvärk alltså.
Gymmade ju konstant förra året så då var man ju lite van med träningsvärken och den var tillochmed "skön" på sitt eget lilla sadistiska sätt. Men.. nu när jag hittat min nya träningsform, sim, så gillar jag inte riktigt smärtan. 
Ska dock försöka slänga in sånna här plågsamma pass nu nångång om sänder bara för att få lite variation på träningen!
Sitter just nu och väntar på att Frida ska höra av sig och säga att det är dax att åka och simma nu så att jag kan sätta mig i bilen och köra iväg till simhallen! Hoppas verkligen att det kommer ta död på denna fruktansvärda smärta! :P

Har just suttit och kollat lite högskolestudier och dylikt. Detta väcker ständigt en ångest hos mig då jag varken vet vad och om jag vill studera, eller om jag verkligen vill flytta?
Det är verkligen svårt att inte veta. Vill så gärna veta så att allt bara kunde gå lätt och snabbt..

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback