Sorry

Vet att jag verkligen suger på dethär med att blogga dagligen. Jag får typ.. skrivkramp(?) och idé brist. Min idé brist kan uu dock bero på att jag dagligen  gör ungefär samma saker, vaknar, äter, tränar, jobbar, sover. Det är sällan det händer nya saker!
Har de senaste dagarna mest lekt med Charlie och försöker få honom att vara gosig. Han är så försiktig,rädd och ego att han inte vill ligga och gosa så mycket. Och han hatar att bli buren! *Suck* katter ^^
Har inte gått så bra med utmaningen heller. Kände att det blev så många ämnen där jag knappt hade något att säga vilket gjorde det både drygt och tråkigt att skriva om. Få se om jag tar tag i det snart och kanske då startar på ett ämne där jag har något att skriva! :P

Idag har jag iallafall varit med Diana, vi satt och surrade både hemma hos mig och på Waynes över en kopp varm choklad! Mysigt och trevligt! Är så sällan vi träffas nuförtiden så det är alltid trevligt när det händer! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback