Träningsdag!

Godmorgon!

Shiet vad länge jag sov idag, var sjuuukt skönt dock!
Tror det blev närmare 12 timmars sömn inatt, kanske inte så jättenyttigt men :)
Blev ingen Zumba igår, det var fullt så jag och Frida fick inte vara med... buuhuu..
Men.. vi gymmade lite (fasiken vad tråkigt det är) och sen åkte vi iväg och simmade i 50 minuter istället. Myycket bättre!
Denna dag kommer även den vara tillägnad träningen, först ska vi iväg och simma och sen ikväll blir det Body pump. Hehe, ibland förvånar jag tillochmed mig själv i hur hurtig jag kan vara.... om jag vill :)
Ska även iväg till mammas jobb och beställa lite NewBody saker, dom säljer tydligen det där.. yiipey! :)
Älskar verkligen deras sockar och underkläder, grymt sköna och superbra kvalite så nu blir det att hamstra lite!

Ha en bra dag vänner :)

Kommentarer
Lisa

Du är hurtig du, du vill inte dela med dig av lite energi? :>



Blogg: http://lisaaberglund.blogg.se/
2011-02-22 @ 14:32:50




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback