2011

GOTT NYTT ÅR!

Hade en riktigt trevlig nyårsafton!
Eftersom att jag skulle iväg och jobba så gjort jag och Anton "bort" allt det där man ska göra på nyårsafton innan jag for!
Vi åt en underbar middag på Challenge, vi skålade in det nya året och vi kysstes på 12 slaget (som då i verkligheten var kl 20.00). Sen gav jag mig iväg lite lätt deprimerad till jobbet. Men det visade sig att jag hade riktigt trevligt på jobbet också. Vi åt godis, drack läsk, tittade på roliga tv-programm och skålade sen in det nya året på det RIKTIGA 12-slaget!
Så kort och gott blev det en lyckad kväll ändå :)
Idag så ska jag och äta lunch hemma hos mamma och pappa och sen ska jag och min syster på bio. Vi ska se Megamind! haha kommer nog bli jättekul^^
Vi hörs senare ikväll :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback