Arbetsförmedlingen

Har varit på besök på arbetsförmedlingen idag. Faktiskt sjukt längesedan jag var där.
Har avskrivit mig från Ungdomsgarantin så jag kommer inte längre få några pengar från försäkringskassan. Tycker att jag jobbar ändå så pass mycket *peppar peppar* så jag är inte i behov utav UGA just nu.
Lite skönt att slippa springa till AF stup i kvarten och skriva mail var och varannan vecka. Lite paus helt enkelt. Jag hoppas verkligen nu att jag fortsätter ha gott om jobb annars var ju detta en liten tabbe från min sida ^^

Har varit och simmat nyss så jag är rätt mör i kroppen! Det är så skönt att gå och sova när man simmat sig riktigt slut. Jag hoppas verkligen att all denhär träningen kommer ge resultat. Kämpar ju faktiskt sjukt mycket! ^^
Tror faktiskt att jag ska lägga in en promenad imorgon trotts att det är min lediga dag :)

Men, är faktiskt väldigt rastlös. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll. Anton har raid så jag kan inte räkna med hans sällskap. Hade gärna sett lite mer Vampire Diaries men som sakt... Anton är upptagen -.-
Diska?
Ne det är jag då rakt inte sugen på, vill bara ligga ner och sova... typ!
Har än så länge valt att behålla piercingen ^^

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback