Bättre sen?

Jag tror att jag i hela mitt liv levt med en missuppfattning om livet!
I alla svåra stunder man haft i livet, när man var liten, när man kom till känslomässigt kaotiska tonåren, så trodde jag alltid att svåra saker blir inte alls lika svåra när man väl blir "stor". Har i dagarna kommit på att.. jag är väl stor nu? Eller hur?
Något som då också slog mig som ett knytnävsslag är ju att jag levat i en lögn.. Saker som är "svårt" blir inte mindre svårt bara för att man växer upp. Så vad ska jag nu lura mig själv med? Att saker blir lättare när jag fyllt 30?
Ne, nog med lögner för mig själv!

Man växer upp, man ändrar fokus på vad som är viktigt, men det svåra sakerna i livet blir fasiken inte lättare!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback