Dag 1 - Om mig

Heter då Jenny Engman och är född i Piteå. Bor också fortfarande kvar i Piteå och trivs faktiskt väldigt bra än så länge! Växte upp i en liten by utanför stan har tillbringat alla sommrar som jag kan minnas på familjens sommarstuga! Har i Augusti flyttat ihop med min pojkvän så vi bor numera i en 2:a på 59kvm och vi mår ganska gott med livet!
Jag är 20 år men fyller 21 den 14 Juni iår. 
Jag gick omvårdnads programmet på gymnasiet med en helt underbar klass. Tog studenten för snart 2 år sedan och jobbar nu som vikarierande boendestödjare vilket är ett mycket trevligt jobb.
Funderar på studier och min framtid men har inte riktigt kommit på vad jag vill syssla med i framtiden.
Just nu består min vardag mycket utav träning, jobb och vänner! 


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback