Dag 6 - Min dag

Eftersom att jag just vaknat och att denna dag knappt startat för min del så tänkte jag att jag kan väl berätta om gårdagen!

Dagen började med att jag vaknade upp på jobbet och gjorde allt som ska göras på jobbet. Åkte sedan hem och råkade somna i sängen en stund. Riktigt skönt när man har jobbat natt att få slumra till lite till när man kommer hem. Sen när jag vaknade den andra gången den morgonen så åt jag frukost i lugnan ro och satt litegrann framför datorn.
Packade sedan ihop någon form av partyoutfit, smink och liknande eftersom att jag skulle iväg och inte komma hem nå mer den kvällen! Åkte sen till Olle och droppade av allt och mötte samtidig upp Frida där. Vi gick iväg till stan för lite shopping. Och för en gång skulle så köpte jag faktiskt lite småsaker. Köpte Ett par Jeans och en skjorta som faktiskt kom att bli partyoutfiten för kvällen.
Köpte även ansiktskräm, trosor och en conceler (Som frida fick sen eftersom att jag inte gillade den). Sen ett besök på systemet så jag fick mig lite cider!
Vi gick tillbaka till Olle och böt om och fixade oss och sen drog vi iväg till Furuborg för att äta After Work buffé. GRYMT gott och vi åt nog alla tills vi nästan tuppade av! :)
Sen åter igen tillbaka till Olle, vi  chillade, drack lite cider, kom lite mer folk och sen gick vi ut till Challenge. Alla svek mig och Frida eftersom att ingen hade lust att betala in sig. Så vi vart lite putta och satt mest och chillade och tittade på folk. Helt plötsligt kommer Olle och Robin tillbaka och då blir vi glada igen ^^
Vi kikade lite på tarmgas som spelade där under kvällen och fulade oss allmänt. Precis som det ska vara! :)

Åkte sedan hem och la mig, mycket nöjd! :)
Har nu vaknat upp, inte alls bakis så dagen har startat superbra! ^^

Hehe, där hade ni min gårdag! ^^

Jag igår när jag kom hem! ^^
ÄLSKAR LOCKAR!


Citat igår:
(Jag sitter och blundar och håller på att somna)
- Ååh, jag är så trött....... Men jag har lockar!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback