Dag 8 - Ett ögonblick

Det var en kall Vinterdag för ungefär 2 år sedan då jag tog bilen och skulle köra ner till Skellefteå för att hälsa på Anton som under den tiden bodde där. Hela den dagen hade saker gått snett och det sista Anna sa till mig innan vi skildes åt den skoldagen var "Kör nu försiktigt". Lättare sakt än gjort.
Ringde iallafall till Anton när jag stannade för att tanka och sa att jag nog mest troligt blir lite sen.
Strax efter att jag har passerat byske så får jag sladd och bilen börjar snurra och det slutar med att jag hamnar i diket.
Det jag vill komma till att DET ÖGONBLICKET hann man tänka ALLT. Jag förstår det där som folk säger att man ser hela sitt liv i revy. För att trotts att detta var några fåtal sekunder så vill jag minnas att det var säkert 1000 olika saker som jag hann tänka.

Allt gick tack och lov bra (För mig iallafall, bilen var lite dålig sen) och det var 2 stycken som stannade och som stannade kvar hela tiden med mig medans vi väntade på bärgare och dylikt. Kan inte tacka dom nog :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback