Due Date

Yes. Det var den filmen jag och Anna såg nu i Lördags!
Grymt kul att jag fick se den på bio. Hade ju tänkt se den när den gick här i Piteå men den hann tyvärr sluta gå innan jag fick chansen att se den!
Blev inte det minsta besviken trotts att jag gick med höga förväntningar. Den var precis lika kul som jag trodde att den skulle vara.

Den påminner ju dock om en film som jag inte minns namnet på.

Två stycken män, stöter på varandra och den ene gillar inte alls den andra till en början. Av någon anledning (som jag ej minns) så får dom ej flyga och  det blir så att dom hamnar körandes genom Amerika tillsammans. Massa, för oss tittare, roligheter händer efter vägen då dom försöker komma hem i tid till thanksgiving (?) och bla bla bla...
Nästan exakt samma historia alltså.. Men är det nån som vet vad den filmen heter ?


Men som sakt, helnöjd även med denna!
Än så länge har det varit ett bra bioår för min del :D

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback