Farväl Leguan

Jag vet inte vem det var som varit här och gjort mig frisk (Men nån måste det ju vara).. Så, gör dig tillkänna så kan du komma och äta det där fikat ;D
Håller på att tvätta för fullt. Tror faktiskt att jag ska passa på att renbädda i sängen. Trotts att jag nyss gjorde det. Älskar verkligen att sova i en renbäddad säng! :)
Ska sen ta och köra hem till Blåsmark och äta. Brukar bjuda in mig själv där ganska ofta eftersom att jag ogillar att äta själv.

SKa också iväg till simhallen och simma! Sen har jag två dagars "vila". Grymt stolt faktiskt. Har inte heller haft några abstinensbesvär efter gosaker (läsk, chips, godis, fika). Alla de andra gånger jag lagt av med socker så brukar de två första veckorna vara värst, konstigt... Men skönt.
Nu ska jag bara fortsätta såhär så kommer mitt mål vara så gott som nått. Längtar redan till 1Februari då jag får väga mig igen ^^

Ikväll blir det kanske bio med Anton, det beror helt på när han slutar. Han skulle höra av sig sedan. Jag hoppas att vi hinner till bion. Vi hade tänkt se The Tourist .. Men jag återkommer med det :)
Nyårspuss :)

Kommentarer
Caroline

Vi såg den igår :)



Blogg: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/
2011-01-07 @ 11:26:20




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback