Helt slut

Oj oj oj!
Är riktigt sjukt trött just nu!
Men för en gång skulle så är jag VÄRD att vara trött, har hunnit med så mycket idag och jag har varit så hurtig *Stolt*
Började med att plocka bort julen, gick sedan på en liten promenad för att möta Anton när han gick från jobbet. Kände verkligen att jag behövde komma ut och få lite luft. Planen var ju sen att åka iväg till Simhallen och simma lite men den var visst inte öppen idag.. typiskt!
Dum som jag är så tänkte jag istället att "Visst, jag går till Willys och handlar lite småsaker till middagen". Att gå till Willys var ju inga problem, men att sen gå hem med matpåsarna var lite svårare, särskillt eftersom att jag har skitdåliga axelmuskler. Orkade halvvägs innan jag blev tvungen att ringa Anton och be han komma och möta mig den sista biten eftersom att jag verkligen inte orkade bära allt.. Så.. det gör jag inte om. Väldigt stolt dock att det blev en så pass lång promenad idag :)
Nu har jag dammsugit och ätit middag så jag är riktigt mätt i magen.  Nu ska jag hoppa i duschen och sen blir det nog bums isäng :)

Godnatt allesammans

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback