Morgonsim

Kan säga att det var riktigt tungt att ta sig ur sängen på morgonen, både för mig och Anton.
Men nu efter att ha varit och simmat så känns allt mycket bättre, det är helt klart värt besväret att stiga upp :)
Så, känner mig så duktig nu :)
Snart ska jag iväg och äta lunch med Anna som tydligen är i stan! Kommer nog bli mycket trevligt!
suck måste verkligen byta design, trotts att jag gillar denna!
Först att headern inte syns (nu kan inte ens jag se den) och sen så kan jag inte göra några mellanrum (mellan raderna) eftersom att det drar ihop sig ändå, känns irriterande eftersom då blir allt bara en enda lång text, hatar själv att läsa sånt! Ska ta tag i det såfort jag får orken!

Kommentarer
Caroline

Om du trycker Shift + Enter när du ska ner en rad istället för bara enter så blir det mellanrum mellan raderna :) Jag måste göra så för att min webbläsare har bestämt sig för att jävlas med mig -.-



Blogg: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/
2011-01-04 @ 10:24:38




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback