Partey!

Hejsan!
Igår kväll så hade jag syster över på besök. Vi tittade på family guy och åkte sen iväg och hyrde två filmer. Die och Shelter.
Die kändes som en typ ripoff på Saw, detta störde mig lite men i slutändan var den väl okey, lite förutsägbar men okey! Den andra, Shelter, trodde jag skulle vara en riktig höjdare som handlade om personlighets klyvning typ men mot slutet så visade det sig att det var en "övernaturlig" film vilket gjorde mig hemskt besviken faktiskt. Hade jag vari förberedd på det tidigare så hade jag nog gillat filmen mer men trodde som sakt att det skulle vara en "seriös" spännande film.

Nu ska jag hoppa in i duschen så att jag är färdigduschad och fixad när Frida kommer. Vi ska ut på Challenge idag! :)

Jag och Frida på Challenge senast ^^


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback