Problemen försvinner inte

Tog tag i mitt liv och gjorde det jag så länge flydde från.
Det enda jag behöver göra i städväg imorgon är att stiga upp och damsuga och skura(tror inte grannarna skulle uppskatta om jag gjorde detta nu). Super då behöver jag inte tänka på det nå mer :)

Ååh, är riktigt stolt över något som jag måste berätta!
Idag när jag var och simmade så simmade jag i 60 minuter utan att en enda gång sätta fötterna på botten. Det är nytt personligt rekord!
När jag hade simmat mina 60 minuter så kunde jag inte låta bli att sitta och fundera vars jag skulle hamna ifall jag simmade från vår sommarstuga rakt ut i havet i 60 minuter. Hur långt skulle man hinna?
Får kanske prova det i sommar!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback