Shift enter

Ska prova det carrro och hoppas att jag lyckas! ^^ 

Känner mig verkligen urbota trött trotts att jag egentligen inte borde, förtjänar eller vill vara det. La mig tidigt igår, steg upp 6, åkte och simmade. Fortfarande trött så jag gick och la mig i sängen igen till klockan 10, åt frukost, la mig i sängen 5 minuter och nu sitter jag här, Fortfarande inte utvilad, dumma jag!
Det jag egentligen borde göra just nu istället för att sitta och skriva hur jobbigt det är att aldrig vara utvilad, är att stå i köket och försöka laga någon form av middag att ha ikväll på jobbet. Vet inte ens om jag orkar det.

Ska iallafall åka iväg och jobba från halv 12 till 9 ikväll. Det är självklart super, men jag är så trött i både huvud och kropp så det känns som att jag ska gå sönder vilken sekund som helst! 

Okej, nog med klagande från min sida! :)
Ha en bra dag!

Kommentarer
Caroline

Det funkade ju ;)



Blogg: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/
2011-01-04 @ 11:37:21




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback