Sunshine

Godmorgon Världen!

Gusch, solen skiner och härifrån vardagsrumsfönstret så kan jag inte se ett enda moln på himmelen. Ännu en gång fantiserar jag att det är vår ute och att snön snart kommer att ha smält bort. Det är en så underbar tanke att jag ler av välbehag :)
Har desutom just fått veta vad min lön kommer bli så det är också ett glädjeämne för dagen. Just nu lever jag fattigt med mina sista 200 kr så denna lön är hemskt välkommen! Ska bland annat försöka hitta en tv-bänk :)
Men men, Anton har fått sin lön igår så vi tänkte att vi skulle åka iväg och storhandla senare idag, vi har verkligen ingenting kvar, eller.. jo Ett packet köttfärs har vi faktiskt kvar men det klarar man sig inte långt på!

Tjiing, vänner :)
Yes, ännu en gång så tänker jag på utland och värme <3

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback