The tourist

Vi tog oss faktiskt tid och åkte och såg The tourist.
Tyckte faktiskt ärligt talat att filmen såg riktigt tråkig ut när man såg trailern, men är man ett inbitet Johnny Depp fan så vill man ändå åka och se den! hehe lite pinsamt ändå^^
Älskar att gå på bio med låga förväntningar för då blir man sällan besviken, det blev jag inte heller denna gång. Tyckte faktiskt att den var riktigt bra och tog faktiskt den vändning som jag satt och viskade till Anton innan filmens slut. Brukar sällan sluta som jag vill MEN denna gång gjorde det faktiskt det. SÅ jag är mer än nöjd faktiskt.
Båda huvudpersonerna är ju desutom ögongodis, det säger man ju inte nej till ;)

Och det var dagens filmtips! ^^



Kommentarer
Caroline

Sv: Jodå jag gillade den faktiskt, det enda dåliga var ju att vi såg den på bio, jag gillar det verkligen inte. Får så förbaskat ont i knäna :p



Blogg: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/
2011-01-07 @ 12:28:11




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback