The town

Jag och Anton hade mys dag igår eftersom att vi sällan har det numera. Vi valde bland annat att gå på bio och denna gång såg vi The Town. Eller vi och vi det var nog han som valde och jag var anti att se just den. När jag väl kom dit så insåg jag att det var en film som jag tidigare sett trailer på som jag hade sakt "DEN vill jag se", där ser man!
Och.. jag aaaantar att den var bra. Men det var så många faktorer som gjorde att jag inte alls kunde njuta utav den. Obekväma stolar och trötthet mestadels. Satt bara och läängtade tills den skulle ta slut så jag fick åka hem!
Tror dock att jag måste ge den en ny chans senare när den kommer ut på dvd. Jag kan ju inte dissa en film pga biostolarna x)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback