Tungt

Känner mig lite pressad till att faktiskt skriva någon rad idag eftersom att jag lovat mig att lyckas hålla igång bloggandet denna gång. Har dock haft en riktigt tung dag tyvärr så känner mig inte jättesugen. SÅ jag ber om ursäkt iallafall.

Har egentligen inte heller haft någon speciellt spännande dag heller. Känns som att jag skriver ungefär samma sak varje dag men iallafall! :)
Först tog jag sovmorgon för att sedan få besök av Frida som jag inte träffat på ASLÄNGE eftersom att hon fått för sig att det är typ.. coolt att vara sjuk så hon har hållit sig instängd! Sen åkte jag och simmade, RIKTIGT skönt var det. Måste säga att hitils så tycker jag faktiskt att simning är bästa träningssättet. Avkopplande och samtidigt så kan man känna att man faktiskt får träning! :)
Sen har jag varit och hälsat på hemma i Blåsmark också! ^^

Så.. det var jag idag!
Nu tänker jag sova eftersom att jag och Frida ska iväg och morgonsimma halv 7 imorgon så behöver vara uppe i ottan!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback