Umeå

Hejsan!
Blev mycket snabba puckar där i fredags, det är därför jag inte skrivit något förrens nu.
Först och främst så kom Anton på att "JA, jag ska till stockholm", så jag skjutsade upp honom till Kallax. Sen kom jag hastigt på att " JA, jag åker till Umeå redan idag", och så blev det.

Kort sammanfattning av helgen hos min kära vän:

Fredag: Dokusåpa, Bussjävel (host, eller förlåt, VANEN!), rökskador! Men, ändå sammanfattningsvis en bra kväll. Ingen utgång som planerat, men det kan alltid tas någon annan gång ;)

Lördag: Stan, Nya partypjucks, fin middag, bio, varmchoklad, gott sällskap! Bra kväll med andra ord.

Söndag: Tidig bussresa hem. Hämtat Anton på kallax och det enda jag hunnit med sen jag kom hem (typ 1.5timmar sedan) är att ha lagat middag och sett på lite "The Big Bang Theory" och "The Vampire Diaries". Anton har nu gått och lagt sig eftersom att det visst blev väldigt sent igår och sen upp tidigt för att hinna med flyget. Så känner mig helt plötsligt hemskt ensammen. Jag menar vad ska jag hitta på dessa timmar som är kvar tills jag själv ska gå och lägga mig? Hmm...

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback