5 Veckor kvar <3

Om precis 5 veckor så har jag nyss landat i Turkiet! ojojoj vad jag längtar!! :)
Ligger iallafall och tittar på two and a half men. Har snart sett 1 säsong på ett dygn! Tror ju dock att detta blir sista bra säsongen efter som det var Sheen's sista. Tråkigt!

Var iallafall, som jag skrev tidigare, ner på PDOL och käkade en langos. Helt sjukt egentligen att jag hann äta allt som jag hade planerat + lite till faktiskt ^^
Skönt dock att det är över. Kroppen mår inte speciellt bra av att äta onyttigt alla mål om dagen såhär länge! Är nog därför jag nästan känner mig sjuk just nu. Hängig, trött, huvudvärk etc. Ne ska bli skönt att få återgå till det vanliga livet. Börjar ju med ett gymmpass ikväll med kondition! :)
Inte alls taggad egentligen men, ja, mår nog lite bättre sen.



Charlie anfådd efter springande utomhus! Han är så söt när han ligger och flåsar som en hund! ^^

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback