BodyPump

Paj i magen och dagens dos utav "the mentalist". Bara två avsnitt kvar nu. Gruvar redan, men måste nog ta ett avsnitt till sen efter träningen. Eller så fixar jag hem lite nya Two and a half men. hmmmm får fundera på saken! :)

Ska iallafall dra på mig träningskläderna och och dra till Korpen. Blir nog Lite trappmaskin till att börja med. Sen så är det ju Bodypump halv 7. Tror dock inte att Frida ska med idag. Tråkigt, hatar att träna själv. Det blir som så ensamt då. Borde nog göra en träningskategori eftersom det är typ det enda som jag surrar om här.

Mat
Jobb
Träna

blablabla... Får försöka bli mer intressant kanske? ^^
Men iallafall, folk får gärna börja på korpen så jag har fler träningskompisar!

do it


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback