Bu..hu

Hejsan!

Blev att åka iväg till stan med mamma istället. Köpte mig ett par Nike skor för 1000 spänn!!!!
Shiet alltså förstår varför jag aldrig köpt träningskor förut. Det är ju helt sjukt. Men, jag får nu hoppas att dom är awesome. Vill helst slippa denna hälsmärta så.. kanske var värt det. Det återstår att se när jag får inviga dom!
Blir dock inte idag eftersom att jag inte kan åka på Zumban, detta gör mig ledsen i både kropp och själ eftersom jag verkligen ville fara dit. BLÄÄÄÄÄ!!!

Ne, men ska på bio med Anton och Martin. Vi ska se transformers. Är inte så taggad.
Blir att promera dit i luuuugnt tempo som kompensation för zumban. Om inte det blir värre i hälen vill säga.


Jasså, tänkte lägga upp en bild på de nya skorna här men blogg.se verkar ha ett icke fungerande bildinläggningsprogramm för tillfället. Trisst. Visar dom sen

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback