Dan före PARTY!!! ^^

Hejsan svejsan bloggen! 

Sitter här och andas ut tillsammans med Charlie (som förövrigt sover).
Har varit nere på stan med grabbarna. Blev en Souvas och en karusellåkning... wiiie så jävla kul<3
Taggar som satan inför imorgon då det blir part party på riktigt!
Förfest härhemma hos oss och sen blir det iväg ut på PDOL.
Kommer bli så förbaskat kul!

Ska börja plocka undan här. Ser litegrann ut som en ungkarlshåla just nu (iofs, är ju typ det också) :)
Sen ska jag ta med mig dammsugaren och Charlie och köra ner på stugan. Mamma ville ju låna min dammsugare eftersom hon ska städa bilen + att familjen ska ju kattvakta Charlie i två nätter. Tror inte han skulle uppskatta allt partajande imorgon så blir nog bäst om han kan få lite lugn och ro på stugan!

Underbart  väder idag förövrigt. Solen skiner och jag hade gärna legat på stranden nu och glassat, har ju dock inte tid med det som sakt!



Min lilla älsklingsplutt :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback