Eviga trötthet

Godmorgon!

Nyss uppstigen men fortfarande trött. Helt galet alltså. Har ju dock 2 lediga nätter nu så kanske hinner "Vila ut" ordentligt härhemma i min egen säng.
Anton lovade att han inte skule sova bort hela dagen utan stiga upp kl 10 idag, han är inte uppe än och har nog rätt långt kvar innan han tar sig ur sängen, skulle jag gissa. Måste åka och köpa födelsedagspresent till honom. Lite lätt beslutsångest har jag men har nog börjar betsämma mig nu. kanske....

Vet inte vad jag ska göra idag.
Sol ute men ändå inte varmt, detta förvirrar min hjärna lite. Ska väl dock iväg och träna ikväll. Avbokade Bodyjamen men blir säkert "trappmaskin" eller vad den nu heter. Har massor med träningsvärk från gårdagens Bodypump. Det TAR verkligen i alla muskler, kanske för att jag inte vant mig vid den nya realesen än. 


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback