Eviga väntan

Det jobbigaste med att baka är ju att man får vänta så förbaskat mycket hela tiden. Just nu väntar jag på att bottnarna ska kylas ner så att jag kan börja med fyllningen / glasyren.
Som sakt, eviga väntan.
Men än så länge så ser då bottnen hemskt god ut så, inget misslyckande ännu *peppar peppar*
Är så irriterad dock, Charlie har fått EXTREMT långa klor och jag hittar inte klo klipparen. SJUKT irriterande. Tror dock att det at Charlie som rivit ner den från bordet eller nått och gömt den precis som han gör med alla sina leksaker. Försökte med den vanliga saxen men det fungerade inte alls. Han kan inte ens vara go med en nu eftersom att då råkar han bara klösa en. Ska be mamma ta med klo tången deras nästa gång hon kommer så jag får fixa det där. Så där kan han ju inte ha det.


ARKIVBILD
Gammal bild då jag bakade pepparkakor. Rödhårig var jag också <3




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback