Första antagningsbeskedet

Idag har det första antagningsbeskedet kommit till alla som sökt till högskolan.
Och även om jag med 100% säkerhet VISSTE att jag INTE skulle ta mig in på det jag ville, så kan man inte annat än känna en lite lätt gnagande besvikelse. Att vara på 1109 reserv ja, det är ett klart "Du tar dig inte in" om du frågar mig!

Jaja,  högskoleprovet nästa!
Tanken slog mig dock nyss, att jag nog mest troligt inte kommer lyckas med detta hur mycket jag än försöker. Kanske skulle ta och hoppa på tandhygenist, där jag är 1:a reserv, bara för att ha NÅGOT. Om ni förstår hur jag menar?
Har ca 2 veckor på mig att fundera på det!

Har just käkat frukost och nu ska jag ta med mig Anton till akuten.
Sen blir det nog lite småärenden inne i stan. Det återstår att se.


OH btw, jag sov som en prinsessa inatt. OJ SÅ SKÖNT!



Beware Umeå... Someday
Someday

Kommentarer
Anonym

Umeå väntar på dig MOHAHAHA



2011-07-14 @ 11:27:31




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback