Fräscht

Passar på och njuter eftersom att just nu är lägenheten superstädad. Dammsög, dammtorkade och skurade ju igår som jag skrev. Nu har jag även diskat och torkat bort på diskbänken. JAG... inte Anton... *suck*
Iallafall, så nu är det FREEESCHT!
Då mår jag som allra allra bäst faktiskt. Hade det varit vinter just nu hade jag tänt ljus i hela lägenheten och sen bara suttit och njutit över hur fint det är. Så har jag gjort i många många år faktiskt! :)
Det som är sorgligast är ju att det oftast inte håller sig så länge! Städar ju dock en gång i veckan men inte såhär noga! 

Hmm, konstigt inlägg! Helrelaterat till städning. Så kan jag ju inte ha det!
Ne, jobbar inatt. Sista natten innan 5 dagar ledigt.
Men först så ska vi ha lite främmande som ska gratulera Anton och käka tårta. Jag och Anton kanske drar och kör gocart sen efter det också om det hinns med. Han älskar att köra gocart medans jag tycker kanske inte att det är lika kul! :P

Btw. tårtan är testad nu. SATAN vad mastig den var alltså. God, men mastig. Jag gav Anton en normalstor bit och vi delade på den och det var knappt så man klarade av att äta upp den! Perfekt, då räcker den länge! :)

Synd dock att vädret var så fint idag, hade varit perfekt strandväder!
Hoppas ni har en trevlig dag ute i solen! :)



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback