I väntan på Frida

Goddag bloggen!

Hmm, ligger här i soffan (som alltid när jag skriver blogg, så är nog ganska onödigt att skiva så?X).
Väntar på att Frida ska komma, vi ska iväg på Body pump! Igår provade vi förresten på Bodyjam, det är typ dans. SJUKT svårt var det. Jag har verkligen inte flow:et i kroppen.. Såg mest ut som en flodhäst. :D
Men vi ska ge det några chanser så kanske man lär sig lite! Får hoppas det, för det är ju alltid kul att hitta något nytt. Börjar ju vara så sjukt less på Bodypump men går mest på det eftersom att det ger faktiskt resultat. Har ju fått lite armmuskler.. heheh ^^ 

Idag blev det skurande, precis som jag skrev innan. Sen åkte jag och Anton och köpte lite lunch på ica. Sen har vi mest trögat på härhemma TILLSAMMANS: Var längesedan så var hemskt hemskt trevligt måste jag säga! :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback