Irritations-moment

Hejsan och Godmorgon!

Nu har jag klivit av mitt "sista pass".. inte riktigt kanske men är ledig 5 dagar nu!!! wiie!
Ska bli lite småskönt faktiskt att få "ta igen sig" så att säga.

Ibland kan jag verkligen inte låta bli att bli sur på Charlie. Han har nu inatt med all säkerhet letat upp typ tårta som var kvar på nått fat eller dylikt och käkat det. Så nu är han galet dålig i magen så när jag kom hem så var det ett "bajsspår" till hans låda eftersom att han inte riktigt hade lyckats hålla sig och sne hade han skitit som en dåre.
Att han bara inte kan fatta att om han äter dåliga saker så kommer han bli dålig.. *suck* katter...!

Funderar fortfarande om jag ska gå och lägga mig ett tag och vila lite. Kändes dock drygt.
Jo btw igår så drog jag, Anton, Pär, Nahm och körde gocart. Helt okej faktiskt trotts att jag inte är något riktigt fan. Har blivit ganska mycket bättre nu. Så snart är jag bättre än Anton... he heh heee ;) 

So Long



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback