Kyrkmarknad

Åkte som sakt på kyrkmarknaden med mamma, pappa och syster. Blev att köpa torkat renkött, en glas ring (skitsnygg), sockar och munkar :)
Blev ändå en del, finns ett armband som jag verkligen vill ha men som kostar typ 300 kr...
Kändes sjukt dyrt för ett armband, men det var som häftigt. Lite barnsligt men som häftigt på sitt sätt. Går inte ritkigt att förklara. Blir kanske att dra dit imorgon igen tror jag. Känns som att det finns mer att finna :)

Nu är jag pågång att åka till gymmet. Ännu en dag då suget inte finns men jag ska försöka ta mitt lata arsle dit snart så att jag hinner innan jobbet. Lite trning behövs, har käkat heeela dagen typ, Frukost, munkar, läsk, renkött, frasses ja... typ hela tiden idag! Känner mig alldels full och mysig i magen nu :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback