LÅÅÅNG dag

Ojojoj, tänk att denna dag faktiskt är slut snart!
Har hunnit med ALLT. Hann tillochmed göra chokladbollarna.
Jag blir helt facinerande när jag tänker efter, Trotts att jag är 21 år gammal så är jag som 6 år när jag lagar chokladbollar. Mer smet i munnen är till "bollarna" och sen skrapa ur bunken maniskt! heheh tokerier!

Ne nu ska jag kanske ta av mig Cookiepantsen och göra mig redo för jobbet istället. 2 nätter kvar innan "långledigt" (5 dagar) ^^  SHiet alltså. Kan kanppt fatta att jag hann med ALLT idag. Bara disken kvar Som är Antons uppgift, så om någon kompis till honom läser detta VÄGRA spela med honom ikväll förrens han gjort det.
Tack på förhand! ^^ 



- JENNY!! Åt du upp chokladsmeten?!?!
- Neeee, DET VAR INTE JAG!!!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback