Ledigheten Över

Godmorgon!

Ojojoj säger jag bara. Vilken underbar sovmorgon jag har haft. Sov i ungefär 12 timmar vilken är sjukligt ovanligt för mig. Passande deustom eftersom att nu är min 5 dagars ledighet snart över. Klockan kvart i 9 ikväll så stiger jag på mitt första nattpass inför helgen, sen är jag pågång igen !:)

Har inte riktigt planerat dagen ännu.
Det jag vet är att jag ska äta något snart eftersom att magen är helt tom och behöver påfyllning! :)
Sen ska jag nog ikväll lyckas ta mig iväg på träning också. Blir "självträning" eftersom att det är inga pass idag som passar fröken Engman! :)

Men i övrigt är dagen ganska blank för mig. Solen visar sig inte riktigt så någon strand blir det nog inte idag, på både gott och ont. Har bränt mig på ryggen igen. Måste verkligen bli bättre på att smörja in mig. :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback