Lonely, I am so loonleey

Godkväll bloggen!

Litegrann av det som stod på listan igår har jag fått gjort.
- Antons pass FIXAT
- Tvättat sängkläder / Manglat sängkläder
- Täcken och kuddar på vädring.

well.. that's it!
Har varit och kört Gocart också med grabbarna. Denna gång slog jag Anton. Siktar på att slå Nils till nästa gång!
Känner mig rätt ensammen och patetisk just nu. Sitter på min lediga kväll helt ensammen och övergiven. Medans jag var i tvättstugan passade grabbarna på att sticka. Trisst verkligen!
+ att Charlie tycks inte heller vilja umgås med mig. Lockar på honom men han kommer inte fram. *Suck*
Vad ska jag då göra på min lediga kväll!?!
Blir väl antagligen att fara och träna eller något. Ännu mer ensamt!

Ne gud vad deprimernade jag är! Vi slutar här!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback