Morgonduktig! :)

Godmorgon alla därute!

Trotts att klockan inte ens är 10 så har jag hunnit med en hel del faktiskt. Känner mig hemskt duktig om jag nu får säga det själv! :)
Har ju jobbat, jag slutade strax efter 8 någongång. Då for jag raka spåret till gymmet. GRYMT skönt att ha gjort bort det redan. Då har jag hela dagen kvar till annat. Sen har jag varit och handlat. Sen fick jag någon konstig fix idé att jag skulle städa ur kryddskåpet, har även rensat Charlies kattlåda. Ändå rätt mycket gjort på de få timmar som varit! :)

Ska snart duscha och sen käka frukost. Börjar känna mig galet hungrig. Kanske inte så konstig med tanke på att jag varit vaken ganska så länge + att jag tränat. Då behöver man mat i magen!
Sen så blir det tårtbak för hela slanten. Är ju lite smånervös denna gång. Har aldrig gjort tårtbotten själv så detta blir första gånge. Shiet, tänk om den blir bränd?!?! eller för tunn?!
Tur då att det finns goooda frystårtor på Ica om något skulle gå snett ;D



Det är denna tårta från recepten.se som jag ska försöka mig på, ser hemskt smaskig ut!! ^^

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback