Mörker?!

SHIET!?!?!

När började det bli SÅHÄR mörkt ute?! Nu hänger jag inte alls med...
Åkte till korpen och tränade, blev ett konditionspass. Kan faktiskt säga att min kondition har förbättrats sjukt mycket det senaste halvåret. Duktigt Jenny!
Sen har jag gjort bland det tråkigaste man kan göra också, tvättat mina bh:ar. *suck*
Jag tvättar dom nämnligen inte i maskinen eftersom att dom bara tappar formen då, har förstört så sjukt mycket Bh:ar för att jag varit "lat". Så nu handtvättas dom ENBART, utan undantag. Tog tag i detta idag eftersom att det verkligen var dax.
Ska ta och slänga mig i duschen snart.  Sen ska jag bara ligga och goa, läsa en bok kanske och bara må gott i min egen, renbäddade säng. MMMMHmmm.. :)
Är så fruktansvärt njutbart att sova i sin egensäng när man halva månaden sover på jobbet. Skönt skönt :)

Skulle vilja ha tillbaka min Breaking dawn bok som Jecka lånat av mig kom jag på. Skulle vilja läsa den igen. Hmmm.. Kanske fixar typ New Moon eller nått. Har ju den som ljudbok. Kan vara skönt att ligga och lyssna på!



1 år sedan



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback