Nattinlägg (nästan)

Hejsan!!

Tänkte passa på att uppdatera er om mitt ack så intressanta liv.
Har faktiskt precis kommit innanför dörren. Åkte ju och tränade med Frida och sen drog vi på havsbadet och spelade vollyboll. Eller ja.. jag spelade inte. Jag satt bara och tittade på denna gång! :)
Imorgon ska jag till Arbetsförnedringen... inte roligt! Inte ens lite, men jag biter ihop och går dit iallafall!

Är faktiskt lite nervös över mina kommande dagar. Har så sjuuuukt mycket att göra och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna / Orka med allt!

Litet schema:

Onsdag:
- Arbetsförmedlingen
- Träna
- Stan / Systembolaget
- Betala räkningarna
- Jobba

Torsdag:
- Optikern
- Träna
- Månadshandla
- Skjutsa Charlie till jävre
- Storstäda lägenheten
- Jobba

Fredag:
- Se till att jag sovit BRA under natten som var, trotts att jag jobbar!
- Fixa Jello shots
- Lunch
- PARTYYYY!!!!!

Okej! Rätt fullspäckat men det blir värt det i sluändan. Ska verkligen bli så sjukt kul att gå på pdol! HAr ju aldrig varit där sen jag blev myndig så detta kommer bli AWESOME!!!!!!
Kul kul kul kul kul!!!! ^^

Tänkte bara gardera mig ifall jag inte hinner skriva så mycket de kommande dagarna så har ni ändå lite koll på vad jag gör!! ^^



PDOL 2007
Anton och Jenny 17 år. Anna 18!
Good old days! ^^

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback