Nyttig ingivelse

Älskar verkligen när man får en ingivelse att göra något som egentligen är SJUUKT tråkigt.
Idag har jag fått för mig att städa är skitkul och har gjort det utan att sucka och stånka. Galet kul, men sällsynt.
Har faktsikt fått flera städingivelser idag. 

Allt började när jag hade beställt hem dom där klänningarna som jag skrev om tidigare idag. Då fick jag för mig att jag skulle snygga till i min Partygarderob så detta jag gjorde. Hängde om klänningarna. Letade fram alla partyskor och stoppade i den garderoben (Så långt hade jag inte tänkt tidigare). Ska också fara och köpa sådana här lättfästa krokar sedan som jag ska sätta fast därinne så jag kan hänga upp lite smycken och sånt! :)

Sen nu när jag kom hem från gymmet så fick jag ännu en.
Jag hade varit på hemmakväll och inkasserat en vinst som jag vann därifrån idag. En massa smådrycker i glasflaska. Skulle då stoppa dom i kylen när jag kom hem och tycker det ser så galet stökigt och tråkigt ut därinne. SÅ vips så kommer jag på mig själv med att rensa kylen, torka av alla hyllplan och dylikt. Helt sjukt, men älskvärt!

Brukar du få sådana impuls ideér om tråkiga saker?!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback