okej?

Filmen var mycket kortare än väntat. Den har redan slutat och den började klockan 9.
Blev sjukt förvånad! Pojkarna har iallafall kommit hem så nu är jag inte helt solo i lägenheten. iofs, så var jag ju inte det från början heller. Jag har ju alltid lilla Charlie som springer omkring.

Nu är jag i ett sånt här beslutsångest stadie och vet inte riktigt vad jag ska göra. Antingen så går jag och lägger mig redan nu, är galet trött men samtidigt så är klockan inte ens 11 än. Känns lite tidigt att hopppa isäng. Sen kan jag ju se ett avsnitt av någon serie men jag tror inte jag kommer kunna njuta utav det eftersom, som sakt, jag är galet trött. 

OOO... I-lands problem tänker ni nu. Och okej, så kanske det är. MEN det är ett jäkligt stort problem för mig. Hm, ni borde nog inte läsa detta inlägg egentligen överhuvudtaget. Har egentligen ingen aning om vag jag sitter och skriver egentligen. Sitter och tittar ner i tangentbordet just nu och jag kan helt ärligt inte komma ihåg vad jag började detta inlägg med att skriva. Illa jenny... illa...

Kan väl iallafall berätta att klänningarna som jag beställde kom imorse. Dom har verkligen sjukligt snabb leverans. Blev sjukt nöjd eftersom att både var GALET snygga. Trodde aldrig att dom skulle vara så snygga i verkligheten så det var verkligen 230 kr well spent!! 


Iallafall. Kommer att hamna i sängen förr eller senare ikväll så jag passar på att redan nu önska er en god natt och jag hoppas att ni slipper mardrömmar och andra onda ting ^^ 


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback